ontheroad.webblogg.se

Med Linus & Tobias.

Morgonskype med fosterlandet

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
Morgonskype med fosterlandet. Alltid lika trevligt att få byta lite svenska ord med svenska människor. 
 
Helgen har varit bra tycker jag, men den hade ju så klart kunnat varit bättre.. Min vapendragare har varit på hemmaplan och gjort nattklubbspremiärerna osäkra. Jag var in en sväng på stammis stället Circus(www.barcircus.no). Det var som vanligt bra musik, mycket folk och fina damer!
 
Igår kväll och under natten har vi spelat in en demo, som jag tycker låter riktigt bra! Jag drömmer ju om att få arbeta som låtskrivare och lite turligt så har jag kompisar som kan lägga sång och så vidadre. Låten kanske kan läggas upp här lite senare så får ni dömma ut mig om så vill.. Det känns bra att ha Petter på sång i låten iaf han gör sig bra i den här typen av låtar! 
 
Idag blir det väl ytterligare några timmar bakan spakarna föra att putsa till låten sen så tror jag att det blir till att inta sofflocket då det vankas hårt arbete i veckan! 
 
So long amigos!
 
Tobias

Kommentarer


Kommentera inlägget här: