ontheroad.webblogg.se

Med Linus & Tobias.

Idag, i huvudet osv..

Kategori: Allmänt

 
 
Blev ju en ganska basic arbetsdag för en annan. Jag försökte göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt och det gjorde jag ju så klart färdigt innan jag började med något nytt..
 
Efter alla rutiner jag anser att jag behöver i mitt liv(allt jag gör mellan 7-15) så tog jag och slaktarn oss ner till vår egen galleria här på solsiden som vi är så stolta över(det är skitkass).  
 
Det blev ett par koppar eftermiddagskaffe innan det var dags för att slå sig till ro i soffan med laptopen knä. Jag slog nytt rekord idag, varvade internet på 3,43 min vilket är mycket imponerande..
 
Sen så har jag ju funderat lite på framtiden idag med och konstaterat att det är lika bra tt lägga ner.
 
Sverige lös för fan problemet med arbetslösheten, jag orkar inte försöka förstå de norska morgontidningarna, jag har aldrig tidigare saknat GD. Menmen ... 
 
Låt oss älska livet innan livet hatar oss!
 
puss
 
Tobias

Kommentarer

  • maaaajk säger:

    kuuuung broder!!!!

    2013-03-04 | 22:55:56
  • Tove säger:

    "varvade internet på 3,43 min " haha :)

    2013-03-07 | 16:32:40
    Bloggadress: http://daftmonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: