ontheroad.webblogg.se

Med Linus & Tobias.

Bästa sättet att ta sitt liv på ett tåg?

Kategori:

Ja det kan man ju undra faktiskt, en annan har faktiskt prövat en massa jävla metoder. Men har tyvärr misslyckats, en metod som nästan gick igenom var när jag gick in i "den tysta vagnen" där det bara sitter en massa gamla och sjukt trötta människor. Min tanke var att gå in där och vara så sjukt jobbig och högljudd som möjligt. Vilket gav resultat, en gammal dam kom fram till mig och daska till mig med sin käpp i huvudet.

Då tänker ni säkert, inte dör man av en käpp i huvudet? Näe det kanske man inte gör, men det gör fruktansvärt ont!

Jag är riktigt tacksam för lite olika förslag på hur man kan begå självmord på ett tåg. Alla förslag ska givetvis testas. Då jag har ungefär 7 timmar kvar på resan, så jag kommer förmodligen hinna med att testa allt. Förhoppningsvis så funkar första förslaget!

Antingen är det här mitt sista blogginlägg eller inte, det kommer visa sig!

Vi hörs om vi hörs,

Linus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: