ontheroad.webblogg.se

Med Linus & Tobias.

24.

Kategori:

Att fylla 24 är totalt jävla onödigt. Eller om jag ska vara helt ärlig så är det fruktansvärt onödigt att fylla år över lag.

Jag personligen räknar inte mitt liv i år, dagar eller timmar. Jag kommer leva mitt liv tills det tar slut, för en dag gör det ju de. Vare sig man vill det eller ej.

Så tänk på det alla där ute, lev livet. Tänk inte på eran ålder eller på nåt som har med nummer att göra, lev bara!

Men jag vill ändå passa på att gratulera mig själv, Grattis Linus på födelsedagen!

Tack Linus!

Så vill jag även tillägga att jag oxå är kär i dig Candice, men jag tror det blir svårt. Tror tyvärr inte på långdistans förhållanden...

Kommentarer

  • Katarina Frukthäxa säger:

    Tänk att du redan har kommit fram till så mycket sanningar. Man kan ju faktiskt fira att man fått leva ett helt år till! Klem!

    2013-03-02 | 11:09:38

Kommentera inlägget här: