ontheroad.webblogg.se

Med Linus & Tobias.

Highway to hell..

Kategori:

Vi lämnar nu vackra Gävle för att återvända till Trondheim. Känslorna är mycket blandade, känslan är att vi åker tillbaka bara för att vi måste typ. Viljan vill nåt helt annat. Skit konstigt det där.

Men nog om vad vi vill och inte vill, bara drygt och läsa kan jag tycka.

Helgen har bjudit på ett sjuhelvetes drag. Med början i torsdags, jag tror vi var på slicken. Det enda jag vet med säkerhet är att det blev för mycket som vanligt. Om vi hade kul? Ja, det hade vi säkert.

Fredagen var i lugna gatans tecken, tror fan vi låg på soffjäveln hela dagen. Förjävla skönt.
Lördagen har ni redan läst om, men vi kan ta det en gång till (finns lixom inga ord to describe) vi träffade Sanne... Fyfan. Jag fattar fortfarande inte nånting om jag ska vara ärlig, men fyfan vilken vacker skapelse! Ni som följer VS's modeller, jag vet att ni nångång tänkt finns dom på riktigt? Jag kan säga att efter denna helg så har jag fan till och med börjat tro på Gud. Mitt liv är iaf fulländat. Vill även tacka Andreas Sahlin för ett fint jobb med tischorna, och Joel Brundin för en riktig trevlig kväll på Lobby!

Söndagen skulle bli lugn, men vart helt tvärt om. Skulle lirka lite biljard och ta en eller två öl, men ni vet vad som brukar hända när man säger så? Mm, precis! Allt slutade med bartömning på slicken, det är fan inte bra när spriten kostar gratis. Iaf inte i efterhand. Vi var ut med Svensson, vilken jävla stjärna! Jag hoppas verkligen att du inte har blivit av med tv-spels rättigheterna ;)

Vill även tacka Tobias familj för en mycket trevlig vistelse, mat och kärlek är en farlig kombo... Haha, har väl ätit för ett halv år framöver nu. Ska fan bli trevligt att komma tillbaka till helvetet nu, äta tonfisk och luft.

Nu ska jag självdö i bilen medans kongen kämpar vidare i förarsätet.

Love,

/// Linus

Kommentarer


Kommentera inlägget här: